مته های خزینه زن یا countersink drill bit

مته های خزینه زن یا countersink drill bit

مته های خزینه زن یا countersink drill bit

مته های خزینه زن یا countersink drill bit این مته های برای خزینه زنی استفاده میشوند و با ابعاد وکیفیت های مختلف و کاربردهای گوناگون تولید میگرددند .
زمانی که سوراخی حفر و ایجاد شده و به هردلیلی باید در قسمت ورودی ان زویایی ایجاد شود از این نوع ابزار استفاده میگردد و همانطور که در اشکال ذیل ملاحظه میفرمایید دارای نوکهای سه پر 5 پربا زاویه 60 و 90 درجه , دنباله صاف , دنباله شش گوش , با کیفیت های HSS ,HSSE . HSSCO , (کرم وانادیم (( CR V و بعضا با روکشهای TIN ,TICN ,TIALN , TICALN و انواع روکشهای PVD تولید و به نسبت نیاز از انها استفاده میگردد بطوری که برایقطعه کارهای چوبی از کیفیتCRV و H.M ,معمولا استفاده میشود.
در هنگام استفاده از هیچ نوع مواد خنک کننده کمک گرفته نخواهند شد , البته ممکن است در بعضی شرایط سخت از گاز نیتروژن برای خنک کردن نوک ابزار استفاده گردد و برای فولاد از انواع متریال با فولاد تند برو هارد متال که میتوانند به کمک مواد خنک کننده fluid ((مایع ))در هنگام اجرای کار استفاده شود .
روش ساخت برای همه کاربردها تقریبا یک سیستم است که نوک ابزار پس از سنتر شدن به وسیله فرز و سپس سنگ زنی حالت داده میشوند . این مته ها نیز از نوع یکپارچه و دوفلزی BI METAL ساخته میشوند .
بطوریکه دنباله ابزار از یک فلز معمولی و قسمت نوک مته از کیفت فولادهای برنده از خانواده HSS و HARD METAL استفاده میگردد .که با روشهای جوش سایشی و جوش با مواد واسطه جوشکاری اسفاده گردد.
در اشکال ذیل انواع این مته ها را در فرم DIN و زوایا و تعداد پره (( لبه های برشی )) ملاحظه میفرمائید .

مته های خزینه زن یا countersink drill bit
مته های خزینه زن یا-countersink drill bit
مته های خزینه زن یا-countersink drill bit

مته های خزینه زن یا countersink drill bit  مته های خزینه زن یا countersink drill bit  قیمت مته خزینه ,  مته خزینه mdf, مته خزینه چوب , مته خزینه چیست.

مته خزینه ام دی اف,  مته پخ زن ,  انواع مته خزینهخرید مته خزینه, مته خزینه زن چیست؟ قیمت مته خزینه زن  فروش مته خزینه زن

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.