ابزارالات صنعتی پراگ

ابزارالات صنعتی پراگ

ابزارالات صنعتی پراگ

ابزارالات-صنعتی-پراگ

ابزارالات صنعتی پراگ شامل 4 دسته اصلی  :

  • ابزارهای برشی 
  •  ابزارهای دستی
  •  ابزارهای الکترو جوش
  • ابزارهای براده بردار

می باشد که هریک را به صورت اختصار در ذیل توضیح میدهیم.

 

1.ابزارهای برشی:

یکی از ملزومات اصلی ابزارآلات صنعتی که به وفور در کارخانه های صنعتی دیده می شود، ابزار های برشی می باشد که در صورتی که این ابزارهای صنعتی با کیفیت بسیار خوب باشد بسیاری از هزینه های سنگین را از دوش صنعتگران بر میدارد.

طول عمر ابزارهای برشی به آیتم های گوناگونی وابسته می باشد که از جمله آنها می توان به فولادهای تند بر Hss، آلیاژهای ریختنی کبالت، سرامیک ها و الماس و سرمته میتواند وابسته باشد که چند مورد از آنها را به صورت اختصار توضیح خواهیم داد.

فولاد های تند بر Hss:

آلیاژهای ریختنی:

سرامیک ها:

الماس ها(Dimonds):

CBN:

 

2.ابزارهای دستی:

ابزار های دستی یا در اصلاح(Hand Tools)   یکی دیگر از دسته ابزارالات صنعتی می باشد که به وفور در اکثر کارخانه ها  استفاده می شود و در صورتی که  از یک ابزار دستی مناسب استفاده کنیم از دادن هزینه های بسیار سنگین در آینده جلوگیری خواهیم کرد.

آیتم هایی که در انتخاب ابزار های عمومی و یا دستی باید رعایت کنیم شامل چند گزینه بسیار مهم می باشد که به اختصار در ذیل توضیح می دهیم.

  1. کرم وانادیم

باید بدانیم این هست که , این فولاد بسیار مهم ,مقاوم در مقابل حرارت تا حد ۱۸۷۰ درجه سانتیگراد بوده وبسیار مقاوم در مقابل ضربه،  خمش و پیچش نیز میباشد که با پیدایش این متریال صنعت متحول گردید،  و همانطوریکه ازاسم این متریال هویدااست، مخلوطی از کرم  با قابلیت مقاومت درمقابل  حرارت ۱۸۷۰ و همراهی مسالمت آمیز با وانادیم که ان هم با ۱۸۶۰ درجه سانتیگراد توانسته اند معجون و مجموعه ای از مقاومتها را در خود ایجاد کنند. .

  1. روکش عایق ابزار ها دستی

 

الکترو جوش ها:

که ش

 

 

 

 

ابزار آلات  , ابزار دستی , ابزار ماکیما , قیمت ابزار ماکیتا , ابزار انلاین , ابزار آلات ساختمانی , ابزار برقی , ابزار آلات صنعتی , ابزارالات صنعتی پراگ

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.