ماشین های سنگ زنی و ابزار تیزکنی

ماشین های سنگ زنی و ابزار تیزکنی

ماشین های سنگ زنی و ابزار تیزکنی

مپانی Hassas(حسساس) تولید ماشین های سنگ زنی

این کمپانی ترک، با قدمتی بیش از نیم قرن تجربه دز زمینه ساخت ماشینهای سنگ زنی و ابزار تیزکنی دقیق وظریف یک از کمپانیهای خوش تکنیک و خلاق دراین زمینه محسوب میگردد .

ماشین آلاتی که در این کارخانه تولید میشود دارای جمیع تکنیکهای اروپایی و آمریکایی است و کمترین حجم و فضا را در ساخت ماشینها در نظر گرفته اند،  بطوریکه بعضی از انها در حد یک صندلی راحتی هستند، اما قادر به کارهای بزرگی چون تیز کنی مته و قلاویز فرز و قلم های جوشی و تول بیتها هستند.

محصولات این کارخانه مناسب برای همه کارگاهها و کارخانجات میباشد  و  با داشتن یک دستگاه چند منظوره قادر هستند همه نیازهای ابزار سازی و ابزار تیز کنی یک مجموعه تولید ی را برطرف نمایند.

شرکت پراگ نماینده انحصاری Hassas در ایران، با کادری بسیار مجرب آماده خدمت رسانی به صنعتگران گرامی در سراسر ایران می باشد. برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

ماشین های سنگ زنی و ابزار تیزکنی

  1. ماشین های سنگ زنی و ابزار تیزکنی
  2. ماشین های سنگ زنی و ابزار تیزکنی

ابزار تیز کن رومیزی

ابزار تیز کنی رو میزی یکی در گیر از محصولات کمپانی هساس می باشد که اگر نیاز به این دسنگاه دارید و توضیحات بیشتر توضیه میکنیم به پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا توضیحات بیشتر به شما اطلاع دهند.

قیمت دستگاه ابزار تیز کنی

قیمت دستگاه ابزار تیز کنی بسته به خصوصیات و نوع متفاوت میباشد. شما میتوانید با ذکر خصوصیات و توضیحات دستگاه ابزار تیز کنی  قیمت دستگاه ابزار تیز کنی را دریفات کنید برای این کار میتوایند یک تماس با داشته باشید یا در تلگرام پیام دهید.

کمپانی هاسپارا (Hastak)

محصولات این کمپانی ابزارهای بورینگ ، هد بورینگ ، با حالتهای کراس بورینگ ، فاین بورینگ و اقطار و طولهای مختلف طبق سفارش میباشد که ساخت ترکیه است .

از لحاظ کیفیت در حدو اندازه های بهترین کیفیت حال حاضر در جهان هست , این کمپانی محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر مینماید. بالاترین دقت محصولات بعضا تا دومیکرون هم در دستور ساخت میباشد .

سازندگان این محصول در جهان انگشت شمار هستند و بدلیل دقت تولیدی , کمتر سازنده ای خودر را در این ردیف قرار میدهد.

هم اکنون بعضی از محصولات این برند در حال انجام کار در بهترین ونام اور ترین کارخانجات جهان میباشد. کیتهای خاص این کمپانی در ابعاد و اندازه های متنوع قادر هست نیاز اعم کارخانجات را پوشش دهد.

جزوه ابزر تیز کنی

دستگاه ابزار تیز کنی cnc

ابزار تیز کن cnc

قیمت ابزار تیز کن

خدمات ابزار تیز کنی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.